1. Kochankowie mojej mamy 7/10
2. Kolejność uczuć 6/10
3. Yesterday 6/10
4. Autoportret z kochanką 6/10
5. Pociąg do Hollywood 5/10
1 Marcowe Migdały 9/10
2 Jan Serce 8/10
3 Yesterday 8/10
4 Kochankowie mojej mamy 7.5/10
reszta dużo słabsza
1 Marcowe migdały - 10/10
2 Yesterday - 10/10
3 Jan Serce - 10/10 (serial)
4 Ciemna strona Wenus - 7/10